divendres, 3 de desembre del 2010

Resistència Cmaptools !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


A diferència de la resta dels meus companys de grup, a dia d’avui aquest fabulós programa encara se’m resisteix!!!
He instal·lat i desinstal·lat el mateix com a 6 o 7 vegades i des de diferents webs. El programa em funciona, jo puc crear un mapa nou, però no hi ha manera de poder accedir al mapa creat per els meus companys per poder fer-hi les meves aportacions. He trucat totes les portes possibles per mirar de solucionar el problema (únicament em resta la resposta del consultor) i de moment no he avançat. Espero que en la propera entrada  a aquest bloc pugui explicar-vos un final feliç ja que desconec quina repercussió pot tenir la no col·laboració en la confecció del mapa.

A banda d’aquest handicap personal, penso que  hauria estat més equitatiu haver pactat en la planificació de cada Pac l’ordre de fer les aportacions a cada activitat, amb aquesta acció automàticament hauríem evitat treballar en el mateix arxiu dues persones.

Ostres, ostres, ara repassava el que he escrit i m’he adonat que tinc una solució, fer el mapa nou. No? És duplicar feina però ..... ja us diré.
Salut!!!

Carme


  

4 comentaris:

  1. a ens diràs si has pogut solucionar-ho. O millor: ja ens diràs que ho has pogut solucionar ;-)
    A l'aula hi ha força gent amb problemes amb aquest programa... Si veus que et dóna guerra tampoc et desanimis. No només és cosa teva.
    Sort!
    El Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  2. Em sap molt de greu els problemes que tens amb el mapa! Lo de pactar els temps sí que hagués estat una bona idea, en fi, de les errades se n'aprèn, no? Fes-ho com a tu millor et vagi: mapa nou, o aportacions sobre la imatge JPG i nosaltres ja ens encarregariem de traspassar-ho al mapa

    sort!

    ResponElimina
  3. Ànims Carme!

    El cmaptools sovint ocasiona problemes per les versions, el programari, els enllaços trencats...
    Com ja comenta la Ingrid, fes-ho com et vagi millor; sobre una imatge JPG, un mapa paral.lel...
    Seguim en contacte!

    ResponElimina
  4. Com ja saben els companys de grup, finalment no ha estat possible compartir l'arxiu. La solució pactada amb en Joan ha estat confeccionar una còpia del mapa amb la finalitat d'adquirir coneixaments del programa i fer-hi aportacions noves. Gràcies a tots per la vostra ajuda i el vostre interès.

    ResponElimina