dijous, 9 de desembre del 2010

RECTA FINAL PAC 3


Ja resolt el problema de la meva aportació en el programa Cmaptools i realitzats  uns petits  esbossos   dels conceptes que hem pertocaven redactar, he pogut relaxar-me uns dies amb la meva família tot  aprofitant aquest pont.
Val a dir que pactar amb la resta de companys l’endarreriment de l’entrega de la Pac3 ha estat  per mi la clau. Ara em toca posar-me les piles per deixar la feina enllestida.
Motivació no ens en falta, avui hem sabut  la nota de la Pac2,  com ja hem fet en el nostre espai de grup, ens pertoca felicitar-nos, i personalment em dona una gran empenta per continuar treballant.
A dia d’avui i gràcies a aquesta assignatura he ampliat els meus pocs coneixements que tenia de les noves tecnologies. Haig de reconèixer que mai havia fet cap aportació ni en un bloc ni en una Wiki, tampoc havia tingut mai cap interès. El meu món Tic era molt reduït. Ara voldria tenir més temps per anar fent més tastes d’aquest immens món virtual.
Pel que fa a la dinàmica de grup, penso que hem d’estar molt contents. Hi ha un bon feedback entre tots els components, els petits entrebancs( ja comentats en aquest bloc) que ens hem trobat els  estem resolent d’una manera molt plàcida.
Companys ja ho tenim més a prop!!!!!!!!!!!!!!!   Ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

2 comentaris:

  1. M'alegra llegir entrades com la teva, on es reconeix que gràcies a l'assignatura s'han après moltes coses.
    Jo també he tingut un pont de desconnexió. Això també s'agraeix, eh?
    Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  2. Un dies de desconnexió "relativa" són necessaris.

    Carme

    ResponElimina