dimecres, 15 de desembre del 2010

Com diu la meva companya Carme...

...Jo també estic molt contenta de la feina feta i de com s'ha anat resolent tot. A mi personalment crec que m'hagués estressat molt i deprimit si hi haguessin hagut males cares( bueno "cares" no és ben bé la paraula, més aviat males contestacions, dures) i mal rotllo, jo sóc una persona a qui m'influeix molt l'ambient, tant a la feina física, com a un projecte virtual com aquest. Prefereixo debatre, parlar amb tranquil.litat, assumir la meva part de culpa en cas d'haver-la o assumir errors que no par haver de "lidiar" amb mal rotllo. Per sort això no ha passat, en altres casos podria passar, hi ha gent que perd els nervis més fàcilment, o més impacient, irritable... en fi, això de treballar en un grup virtual és una mena de loteria, i com no coneixes els companys no saps quin caràcter tenen!!

Vinga, que això ja està fet!


Imatge:Ingrid Prats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada