dimarts, 7 de desembre del 2010

Ja arribem a la fi de la PAC3!

Bé, sembla que ja estem a les acaballes de la PAC 3! (Tot i així, encara ens queda...)

Ahir em vaig trobar un mail a la bústia personal de la UOC que provenia de la mateixa UOC i m'informava que jpadros havia demanat ser membre de la wiki. El mail era per permetre la nova incorporació. La qüestió és que tot i que penso que feia el que em deia el mail (clickar per donar permís) només m'apareixia la pàgina inicial de la UOC! Així que vaig decidir que ja ho miraria en un altre moment perque no entenia res! Ahir per la tarda vaig estar treballant en la redacció del nostre projecte a la wiki i al cap d'una bona estona em vaig adonar que en la capçalera de la pàgina hi havia també un missatge que em demanava que permetés o rebutgés en jpadros com a membre de la wiki!!! Per sort a través de la wiki va ser molt més fàcil incloure'l! Així que, després d'alguns "problemilles", el nostre tutor ja forma part de la wiki!

Pel que fa a la PAC3 destacar que tot i que sembla que una companya té alguns problemes per obrir el mapa conceptual hem trobat la manera que pugui participar també en la seva elaboració, ja sigui que ens doni la seva aportació i nosaltres l'afegim, ja sigui que treballi el document en un altre format... Referent a l'elaboració i redacció del treball potser és la part que, personalment, més feina i més temps m'està ocupant però penso que hem fet una bona distribució de les tasques i del temps! (tot i que hem pactat posposar uns dies l'entrega de la PAC).

Ànims a tots!

1 comentari:

  1. Això del mail no ha estat cap "problema". El que passa és que els wikis de la UOC són privats. Els psocòpters també tenim alguna limitació similar: per exemple, el logo que tenim al bloc és a l'àrea de fitxers i clar, la gent que no és dins del campus virtual no el pot veure.
    Salut!

    Psocòpter Jordi

    ResponElimina