dimarts, 7 de desembre del 2010

Ja hem passat l'equador!

Es pot dir que pràcticament hem passat l'equador de l'assignatura, el que més feina porta, com diu la meva companya!
La veritat és que ha estat un repte per mi! he utilitzat eines que no havia utilitzat mai, això que des de fa més de 10 anys que sóc bastant prosumidora a la xarxa ;) he creat webs, he compartit fotos i de fet en venc online, també he pujat videos al youtube, formo part d'una xarxa social i em descarrego coses. Però aquestes eines en concret no les havia utilitat mai: mapa conceptual i wiki

Com tampoc havia treballat mai en un grup de forma no presencial.

Una altra part que porta feina és construir la wiki en si, no el fet de redactar-la sino trobar informació de qualitat, sense fer un copy&paste i que sigui clara i entenedora per al navegant...

Credits imatge:

Ingrid Prats | Dreamstime.com

2 comentaris:

  1. Ja sabia jo...

    Vaig trobar una foto que portava a un enllaç, i a un altre...

    Serà Ingrid la Titania1980?

    I pensar que no t'ho vaig preguntar...

    Molt bones les teves fotos. Per cert, hi havia algun àlbum fora de línia...

    Salut!

    Kenneth

    ResponElimina