dilluns, 13 de desembre del 2010

Reflexions del treball realitzat

Bé, això s'acaba!! Avui entreguem la PAC3 i arribem a la recta final! qui ens ho havia de dir...

He estat rumiant algunes coses respecte els consells que ens va donar el Joan:

- Les etiquetes o tags del delicious, hauríem de millorar-les? o potser crear un bundle? Encara que sigui part de la PAC2 estaria bé endreçar-ho una mica :)

- El blog... mirant alguns dels blogs de companys he vist que estan de conya, fins i tot alguns han introduït un reproductor de música, els Psocòpters per exemple s'han currat un blog collonut o els companys de Ptolomeu 
Se m'ocorre, si tu Carme hi estàs d'acord, en que tots poguéssim editar una mica més el bloc. Ara per ara ets tu l'administradora, us semblaria bé en en fóssim tots? així si algú se li ocorrés alguna idea de cara a l'aspecte visual del bloc ho podria fer. Estaria  bé pactar-ho

- Comunicació: creieu que ens falten més coses per pactar? Estic molt contenta de com va tot fins ara, bona comunicació, sense baralles ni discussions... crec que hem fet un bon equip, però em pregunto si de cara la pac4 ens deixem alguna cosa "al tinter"...


-Autoevaluació: en aquesta pac hi han hagut uns dies que per uns problemes de salut no he estat tant "al loro" com hauria, em sap greu! per exemple el dia que havia de comunicar-li al Joan l'ajornament de l'entrega.. en fi, "a lo hecho, pecho" espero no tenir més problemes d'aquest tipus.


- Em pregunto de que es tracta l'activitat "Presentació i Difusió del projecte" de la pac4, difusió a l'aula? a internet? La presentació vol dir presentació endavant dels altres companys? Si això no fos una carrera a distància estaria tremolant d'imaginar-me presentant el projecte en públic davant una aula de 100 persones ;)

5 comentaris:

  1. Si més no, ens evitem veure les cares dels companys, només de pensar en aquelles cares d'avorriment, o aquelles de "no tens ni idea del que estàs dient", m'agafa de tot!

    Com diuen en una altra assignatura, la POR a morir és la 6ena. o 7ena. de la llista. La 1a. de la llista de les pors és PARLAR EN PÚBLIC.

    Curiosament ESCRIURE en públic no em fa por, serà perquè encara no he interioritzat que és bàsicament el mateix?

    Salut i sort!

    Kenneth

    ResponElimina
  2. Hola companys/es,

    Sí jo també estic intrigada amb això de la defensa del projecte.

    Per sort com dieu és un projecte virtual, i ens evitem haver de parlar en públic.

    A veure què tal.

    Salutacions unitekàries!!!!

    ResponElimina
  3. Ep, però no ho sabeu? Ens haurem de reunir tots a Barcelona i fer les presentacions en públic. Els primers seran els que han entregat el projecte el dia 13 de desembre o abans :p

    Ja tinc ganes de veure com tremoles xDD

    Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  4. Jajajaja llavors hauras de venir d'on vius fins a Barcelona :P

    ResponElimina
  5. Per mi ok, a veure que hi diu la resta del grup.Potser millor parlar.ho al fòrum???

    ResponElimina