diumenge, 21 de novembre del 2010

Reflexions a mitja nit

Comença la Pac3....

...i cada cop la cosa es va complicant! ;) però segur que ens en sortim! com hem fet fins ara.


Mapes conceptuals!!! la veritat és que no sabia ben bé ni què era això, ni tampoc n'he fet mai. Suposo que el consultor ens marcarà alguna pauta per on començar!

Amb aquesta pac m'estreno com a coordinadora, un altre repte per mi! Jo, que mai he tingut dots de lideratge! Bé, sort que és una coordinació virtual i no he de "donar la cara" jeje (si, sóc tímida). La coordinació de la Carme ha anat molt bé, sense cap problema, espero que podeu dir el mateix de mi, companys! Pel que sembla no és una tasca difícil... simplement mantenir la comunicació amb el Consultor, gestionar l'espai de fitxers, entregar la pràctica final... si hi ha alguna coseta més que s'ha de fer, Carme, si us plau comentam-ho.

Doncs res, amb tots els meus bons desitjos per a una bona pac i que la comunicació i segueixi estant tan bona com fins ara ;) i això que els meus companys i jo sembla que acostumem a connectar-nos a hores diferents (jo pel matí-migdia i ells per la nit), però de moment no hem tingut problemes amb aquest tema.

Respecte al que comenten els meus companys, sobre la rapidesa a contestar, doncs podem parlar-ho, així no hi hauràn malentesos. No se ben bé a què es referia en Jaume, si a la rapidesa del nostre consultor a contestar algun dubte que li hem plantejat o a la rapidesa de les respostes entre nosaltres quatre a l'espai debat.
Donant per entès que tots tenim horaris diferents, potser estaria bé establir un criteri o planificar una mica el tema de les connexions?? deixo la pregunta a l'aire.

Bé, és tard i vol ploure (com deien abans), això ha estat una petita reflexió aprofitant que encara tinc l'ordinador obert a aquestes hores (cosa estranya, acostumo a apagar-lo no gaire tard).

Seguim endavant!

Crèdits imatges:
http://www.flickr.com/photos/60648084@N00/2462966749

3 comentaris:

  1. Grrr! se m'acaba d'esborrar el comentari. Ara ho tornaré a escriure i ja no serà el mateix.

    A veure, ho provaré:

    Hola Arxivera 3.0 :)

    Ja has vist que això dels mapes conceptuals tampoc es lo meu. Venga a cercar eines i resulta que n'hi ha que funcionen en línia, sort del Manel Garcia (un company de grup).

    Et desitjo mota sort en la teva nova tasca de coordinadora. Per Aquesta PAC també em toca a mi i m'agafa aquell pànic escènic. No saps mai si ho fas bé o et tiraran tomates i d'altres verdures.

    Bona nit a tots i molta sort.

    Kenneth

    ResponElimina
  2. Bon dia coordinadora!

    Sempre has dit (ja al debat del cas) que no tens fusta de coordinadora i tal, però estic segur que ho faràs amb gust. Jo ja he estat coordinador, justament fins ahir, i la veritat és que no he hagut de fer gaire cosa especial però em va agradar tant deixar el càrrec com agafar-lo xD
    I insisteixo que tampoc em queixo.

    Salut i sort! No donguis massa ordres, eh? :p

    El psocòpter Jordi

    ResponElimina
  3. Bon dia Íngrid, penso que la dificultat en la coordinació, dependrà de diferents factors. El factor més important és la comunicació i predisposició, en el nostre grup penso que ha estat un èxit i això fa que el coordinador vagi una miqueta més relaxat.
    Un altre factor és el coneixement de les eines que em d’utilitzar per dur a terme el treball, per exemple en la Pac 2, el coordinador havia d’ iniciar la Wiki i el Bloc. En el meu cas i per mi,va ser una feina extra ja que desconeixia totalment aquestes eines i et pot semblar una ximpleria però això va implicar dedicar-hi més temps i més esforç.
    Temps un dels altres factors importants, cadascú pot tenir diferents temps de dedicació,ja sigui per motius laborals, familiars o ambdós. Es evident que en el període que un es el coordinador ha de dedicar-hi més temps.
    Però entre tots es fa tot, és l’avantatge de treballar en equip.
    Ànims!!!!!!

    Carme

    ResponElimina