dilluns, 10 de gener del 2011

RECTA FINAL

Bé doncs ara ja si que podem dir que estem a la recta final!!!!

Ja s'han acabat les vacances i realment m’està costant força tornar-me a activar!!! i es que la tasca que hem de realitzar no és gens fàcil: valorar el projecte d'un altre grup!!!! Tenint en compte tot l'esforç dedicat, els nervis, l’estrès... costa força haver de valorar el projecte d'un grup que de ben segur també ha dedicat aquest esforç i ha passat aquests nervis i aquest estrès... Bé, cal fer-ho i intentarem fer-ho de la millor manera. De fet, ja he estat mirant el projecte que he de valorar i gairebé tinc la valoració feta i m'ha costat força fer-ho també perque es un projecte que m'ha agradat i que he trobat molt interessant i per tant ha estat força difícil fer noves aportacions!

D'altra banda ben aviat també rebrem la valoració del nostre projecte: quin neguit pensar com l'hauran vist, com l'hauran valorat, els haurà agradat, no els haurà agradat... i així amb infinites preguntes!! Per sort (o no) en un parell de dies ja haurem rebut les valoracions i començarem amb la defensa del projecte i la finalització de la matèria. Com ja he dit tantes vegades qui ens ho hauria dit que passaria tan ràpid... ara ja si em comença a venir nostàlgia en pensar-ho... ara que ja m'he acostumat al bloc... bé, però encara ens queden uns dies!!!

Molts ànims a tots en aquesta recta final!!!

1 comentari:

  1. Jo acabo d'enviar la meva valoració del grup que m'ha tocat, i si, és difícil! i més en un grup que m'ha agradat molt el projecte que han realitzat! a veure que tal les valoracions que ens fan al nostre, quins nervis!

    ResponElimina